• בי קריאטיב

יצירת לוגו - צבעים ומשמעותם

עודכן ב: 6 נוב 2018

אתם לקראת פתיחת עסק ומתחילים לחשוב על הנראות החזותית שלו? אחד הדברים העיקריים והמשפיעים ביותר על נראות העסק הוא צבעי הלוגו והמותג. צבעים אלו ילוו אתכם לכל אורך הדרך החל מהלוגו עצמו, ניירת משרדית, נראות במדיה הדיגיטלית, פרסומים עתידיים, נראות חלל העבודה/המשרדים וכו'.


יצירת לוגו

לכל צבע תדר משלו ואנרגיה משלו, לכן, יש משמעות רבה בבחירת הצבעים המתאימים לעסק שלכם. צבעוניות הלוגו משפיעה על תודעת המותג כולו.

על מנת לבחור את הצבעים הנכונים עבורכם ועבור העסק שלכם חשוב להכיר מה כל צבע משדר.


אדום

צבע תוסס, ממריץ ודומיננטי בעל משמעויות רבות. מייצג אנרגיה גברית, הישרדות ועוצמה ובמקביל יכול לשדר כעס ותוקפנות. לכן חשוב להשתמש בו במתינות. אדום הוא צבע שמושך תשומת לב ומניע לפעולה. יכול לשמש גם לאזהרה. אדום מגרה את החושים הפיזיים כגון תיאבון, תאווה ותשוקה.

כתום

מזוהה עם אנרגיית חיים ואיזון. מסמל יצירתיות, השראה, למידה והתנסות. משחרר מחשבות ורגשות ומביא לזרימה וקלילות.

זהב

צבע עשיר וזוהר, משדר שפע, שגשוג, מלכותיות וקדושה. בשימוש לא נכון שלו הלוגו יכול להיראות מתאמץ וזול.

צהוב

מסמל שמחה, אופטימיות ורעננות כמו יום שטוף שמש. צבע מלא אור ותקווה.

מגרה את הצד ההגיוני של המוח, מקדם חוכמה, מיומנות וחשיבה יצירתית ומשפר מצבי רוח.

כחול

מסמל כוח וביטחון ומצד שני צבע מרגיע ומשרה שלווה.

מסמל השראה, מסירות, הבנה ומקצועיות.

טורקיז

צבע מרגיע, מייצג בהירות מחשבה ותקשורת. מאזן את הרגשות, מרגיע ומאפשר ביטוי עצמי.

ממריץ את רמות אנרגיה ומעודד חשיבה חיובית.

ירוק

צבע הטבע, מסמל איזון, הרמוניה, צמיחה והתחדשות.  


צבעי מותג

סגול

צבע שמסמל רוחניות, אינטואיציה ואיזון. מעניק שקט ושלווה. נחשב לצבע מלכותי מאחר והוא מסמל סמכות ומנהיגות רוחנית.

ורוד

צבע שוקק חיים, שמחה, אהבה, נתינה ושפע. בגוונו הבהיר הוא משדר איזון ורוגע.

ורוד הוא הגרסה הבהירה של האדום ובניגוד אליו מזוהה עם נשיות.

חום

צבע האדמה, צבע שמעביר חום ותמיכה ומצביע על ריאליות.

שחור

משדר חוכמה, אלגנטיות יוקרה ומסתורין.

אפור

צבע ניטראלי, מרגיע ומאזן. מתאים לשילוב עם מגוון צבעים.

לבן

צבע בעל אסוציאציה לשלמות וטוהר, מצביע על צניעות, תמימות ושלווה.


צבעוניות המותג הוא האלמנט הזכיר הראשון של העסק. תחשבו רגע על קוקה קולה - ישר יקפוץ לכם אדום לראש, תחשבו על סלקום - ישר חושבים על סגול, לכן הקדישו מחשבה במסרים שברצונכם להעביר דרך המותג. חשוב לבחור את הצבעים הנכונים אך גם לא ליפול ולהיות בדיוק כמו כולם! 


צריכים עזרה בבחירת הצבעוניות המתאימה למותג שלכם? צרו קשר ונשמח לעזור.



192 צפיות