• בי קריאטיב

פרסום דיגיטלי - על קצה המזלג

עודכן ב: 6 נוב 2018

מושגים מתחומים שזרים לנו יכולים לגרום לנו לחוסר נוחות או לעורר אצלנו חשש. לכן, עשינו עבורכם רשימת היכרות עם מושגים מתחום הפרסום הדיגיטלי. כי בעידן של היום צריך להתקדם עם העולם הדיגיטלי ולפתוח לעצמכם ולעסק שלכם דלתות חדשות.


דף פייסבוק עסקי – מעניק לגולש את כל המידע אודות בית העסק, תמונות, סרטונים, המלצות של גולשים אחרים ועוד. למעשה, דף עסקי בפייסבוק הוא אתר אינטרנט לכל דבר, ואפילו מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. דף פייסבוק עסקי הוא דרך מרכזית ומשמעותית מאוד לשיווק ולתקשורת עם לקוחות.


ניהול שוטף של דף פייסבוק עסקי - כולל בתוכו הקמת דף חדש או שדרוג דף קיים, עריכת הגדרות, כתיבת אודות, עיצוב קאבר ותמונת פרופיל, בניית תוכנית פוסטים חודשית, כתיבת פוסטים מגוונים, עיצוב פוסטים, הגברת מעורבות הגולשים בדף, מענה מקצועי לתגובות גולשים וקידום פוסטים ומודעות ממומנות לצרכים שונים.


פרסום ממומן בפייסבוק - הפייסבוק נחשב לאמצעי הפרסום הממוקד ביותר בעולם האינטרנט, מערכת השיווק בפייסבוק משתמשת בנתונים האישיים של הפרופיל שלנו כדי למקד ולהתאים את הפרסום באופן מושלם, ניתן לפלח קהל יעד לפי מגורים, גיל, מין, תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד.


אינסטגרם עסקי - אחת הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר בעיקר בקרב צעירים. מתאים בעיקר למותגים ויזואליים – מסעדות, עולם האופנה, תחום הטיפוח והיופי ועוד... חשוב לבנות שפה ויזואלית אחידה, שהגולשים יזהו את בית העסק מהתמונות. באינסטגרם יש שיעור מעורבות גבוה יותר והפרסום בו זול יותר.


אתר תדמיתי – אתר שכולל פירוט אודות בית העסק ומציג אותו בצורה הטובה ביותר. מכיל מידע כללי על בית העסק, שירותיו ומוצריו, פרטים ליצירת קשר, תמונות ועוד. האתר מספק את המידע הדרוש לגולש בכל שעות היממה.


אתר מכירתי – אתר שתפקידו למכור מוצר פיזי או מוצר מקוון. יכיל מידע אודות המוצרים, תמונות, אופציה לתשלום ועוד.


דף נחיתה – דף אינטרנט פרסומי שמטרתו המרכזית היא הנעה לפעולה - יצירת אינטראקציה מיידית מבלי להעמיס יותר מדי מידע ותוכן על הלקוח. לקוחות חדשים יכולים להיחשף לדף הנחיתה דרך פרסום ממומן בגוגל. דפי נחיתה מתאימים במיוחד לעסקים אשר נותנים שירותים מידיים (אך לא רק) כגון מנעולן, פנצ'ריה, גרר ועוד...


לידים – ליד הוא בעצם לקוח פוטנציאלי המתעניין בשירות או במוצר. אנו מציעים מוצר/שירות כלשהו ומניעים לפעולה, והלקוח משאיר את פרטיו על מנת שנחזור אליו. גיוס לידים נעשית באמצעות שטחי פרסום ברשת, קידום העסק בגוגל וברשתות החברתיות ועוד.. כל דבר אשר מניע לפעולה ומעניין את הגולשים יהפוך אותו לליד פוטנציאלי. מחירי לידים משתנים לפי סוג העסק, קהל היעד והמטרות שהצבנו.


קידום אתרים אורגני – קידום אתרים אורגני הוא תהליך מתמשך לשיפור מיקום האתר שלך בתוצאות החיפוש, לצורך קידום העסק / המוצר שלך.

קידום אתרים אורגני הוא אחד מכלי השיווק האיכותיים והאמינים ביותר שזמינים היום מכיוון שאלפי גולשים מחפשים שירותים / מוצרים / מידע בגוגל וסומכים על תוצאות החיפוש שהם מקבלים.


קידום אתרים ממומן – קידום ממומן הוא הדרך המהירה ביותר להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלך דרך האינטרנט. מתאים גם לעסקים שאין להם אתר - ניתן להפנות לדף נחיתה.

מחליטים על מילות מפתח רלוונטיות שאנו מעוניינים שיקפיצו את המודעה – ובכל פעם שמישהו מחפש אחת ממילות המפתח האלו תופיע המודעה שלך עד שתגיע לגבול התקציב היומי שלך.


גוגל לעסק שלי - פלטפורמה לעסקים מקומיים של גוגל - מאפשרת לעסקים להופיע בתדירות גבוהה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל.

כאשר גולש יחפש עסק או שירות על פי מיקום, גוגל יציג את התוצאות של גוגל לעסקים לפני תוצאות החיפוש האורגניות. העסק שלכם גם יופיע במפות של גוגל.

תהליך הרישום הינו קל וידידותי. נדרש להזין מספר נתונים על העסק, כגון: מיקום, סוג שירות הניתן בעסק, שעות פעילות, טלפון, קישור לאתר (במידה ויש), תמונות ועוד. קישור להרשמה > https://www.google.co.il/business/


נשמח לעמוד לרשותכם ולכוון אתכם.. דברו איתנו.


17 צפיות

© כל הזכויות שמורות לבי קריאטיב - סטודיו לעיצוב גרפי, ניהול מדיה חברתית וקידום אתרים 

  • בי קריאטיב בפייסבוק
  • בי קריאטיב באינסטגרם
  • בי קריאטיב ביוטיוב