• בי קריאטיב

פרסום באינסטגרם

עודכן ב: 15 מרץ 2020

יש לך עסק?

יש לך חשבון אינסטגרם?

איך תנצל את הפלטפורמה הזאת לקידום העסק שלך?



אז כמה דברים מעניינים בתור התחלה: אינסטגרם היא הרשת השנייה בגודלה בעולם (אחרי פייסבוק ולפני טוויטר) עם למעלה מ 500 מליון(!!!) משתמשים. אינסטגרם מאפשרת למותג להתחבר לקהל העוקבים שלו באמצעים חזותיים. אם אתה בעל מותג עם מוצרים שמצטלמים טוב, כגון מנות של מסעדה, מאפיה, תכשיטים וכד' אז אינסטגרם תפור עליך! ואם המותג שלכם אינו משהו מוחשי, ניתן בכל זאת להשתמש בפלטפורמה הזו עם קצת יותר יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.


בואו נתחיל!

אם אין לכם עדיין חשבון אינסטגרם אז זה הזמן לפתוח, בשם המותג כמובן.  ואם יש לכם, אז תמירו אותו לחשבון עסקי.  אחרי שנרשמתם עם שם המותג או החברה, הוסיפו לוגו כתמונת פרופיל, קישור לאתר ולדף הפייסבוק העסקי. 


מדוע אינסטגרם? אנשים נכנסים לאינסטגרם כדי לעקוב אחרי חברים, לעקוב אחרי מפורסמים, לשתף תחומי עניין אישיים, לחפש השראה ולגלות דברים מעניינים, כולל תוכן של מותגים ועסקים. מסיבה זו משווקים משתמשים יותר ויותר באינסטגרם להעלאת המודעות למותג ואף ליצירת תנועה לאתר.


אם העסק שלך פונה לקהל הישראלי - אז כדאי שתדע, שהישראלים מייצרים וצורכים תוכן יותר מהממוצע העולמי! אנשים מתחברים לאינסטגרם בכל מקום ובכל רגע פנוי כמעט ומספר פעמים ביום. כנראה בגלל שנורא קל לגלול שם, להריץ תמונות, לא צריך להתעמק בתוכן, גם אם יש שתי דקות פנויות בתור בדואר אנשים יוציאו את הסמארטפון ויציצו קצת באינסטגרם.


חשבון עסקי - למה זה טוב? ומה זה נותן? 1. הוספת מידע על המותג - לינק לאתר אינטרנט, שעות פעילות, מספר טלפון ומיקום. 2. קבלת ערכים של ביצועי הפוסטים המקודמים שלך והסטוריז. 3. קבלת נתוני שימוש לגבי העוקבים ועל סוג האינטרקציה שהם מבצעים עם הפוסטים והסטוריז שלך. 4. יצירת פרסום ממומן דרך מערכת הפרסום של פייסבוק. 5. פרסום ממומן ישירות מתמונות באינסטגרם. 6. מעקב אחר סטטיסטיקות של פעילות החשבון והתמונות.


לחצו על האייקון של הגרף כדי לצפות בנתוני השימוש אודות העוקבים שלך, ביצועי פוסטים ועוד..


איך ממירים חשבון אינסטגרם לחשבון עסקי? כנסו לפרופיל שלכם באינסטגרם, תלחצו על 3 הנקודות בפינה, תגללו למטה ותלחצו על “החלף לפרופיל עסקי”. החשבון שלכם צריך להיות ציבורי.



טיפים לניהול חשבון אינסטגרם עסקי: 1. שתפו פוסטים בקביעות כדי להישאר במודעות של העוקבים שלכם, אין כמות מדוייקת של פוסטים שכדאי לשתף, מצאו את המינון המתאים לעסק שלכם. 2. הקפידו על שפה מיתוגית אחידה. 3. ספרו את הסיפור שלכם דרך התמונות, גוונו בסוגי הפוסטים, לא רק פוסטים שיווקיים או צילומי סטודיו. 4. השתמשו בהאשטאגס (#) בצורה נבונה, עם ביטויים מהתחום שלכם. 5. הגדילו את כמות העוקבים שלכם על ידי שימוש נכון בהאשטגס, מעקב אחרי פרופילים אחרים וחיבור חשבון האינסטגרם לחשבון הפייסבוק של המותג.


הסטורי באינסטגרם הסטורי תפס כל כך חזק באינסטגרם שניסו ליישם אותו גם בוואטסאפ וגם בפייסבוק אבל שם זה בא קצת באיחור וכמעט ולא תפס. התמונות בסטורי הן הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לאינסטגרם.


אז מה לפרסם בסטורי? מכיוון שהסטורי נעלם תוך 24 שעות, התוכן בו הוא יותר "מה שקורה עכשיו". זה לא חייב להיות ערוך לתפארת או מצולם בצורה מושלמת. הסטורי נותן הצצה לחייו של אחר. בתור עסק תאפשרו הצצה לדברים שקורים אצלכם, דברים שיעניינו את קהל העוקבים שלכם, פגישות מעניינות, דברים שמתרחשים במשרד, הצצות לתהליכים שאתם עושים, משלוח חדש שהגיע, מוצר מעניין, מבצעים ועוד.. הסטורי שינה את הדרך בה עסקים מתחברים לעוקבים שלהם ומעניקים להם השראה והיום ניתן לפרסם מודעות ממומנות גם בסטורי של האינסטגרם.

נצלו את האינסטגרם כדי להעביר את סיפור המותג שלכם בדרכים חדשות ויצירתיות. כדי להשתלב היטב בפלטפורמה צעירה, תוססת ודינמית, אנו חייבים להתאים את התוכן מבחינת הנראות והתוכן השיווקי לקהל העוקבים הנמצא באינסטגרם, שלא מחייב שהוא אותו קהל עוקבים שלך בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות. משתמשי אינסטגרם הם רובם צעירים, 90% מתחת לגיל 35 כשמרביתם בני 16-22, ובגילאים אלו תופסים את העולם באופן שונה מהקהל היותר מבוגר. לכן כדאי לבעלי עסקים להתמקצע בפלטפורמה הזו, להבין מי הקהל, מה הוא אוהב, איך הוא מגיב לדברים ובהתאם לשווק את העסק שלנו לקהל זה.

בהצלחה!


צריכים עזרה בניהול הדף העסקי שלכם באינסטגרם? או בפרסום ממומן? צרו קשר ונשמח לעזור. רוצים לקבל עדכונים עתידיים? מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם כמובן. 


35 צפיות

© כל הזכויות שמורות לבי קריאטיב - סטודיו לעיצוב גרפי, ניהול מדיה חברתית וקידום אתרים 

  • בי קריאטיב בפייסבוק
  • בי קריאטיב באינסטגרם
  • בי קריאטיב ביוטיוב