ניהול מדיה חברתית

ניהול דפי פייסבוק עסקיים

כיום דף עסקי בפייסבוק הוא כלי חשוב וחיוני לעסק שלך. כדי לגרום לשיווק להצליח בפלטפורמה הזאת, צריך לדעת איך לעבוד נכון, להתמקד בערוצים המאפשרים להגיע לקהל היעד בצורה הכי אפקטיבית ולהשקיע בפרסום שימשוך אותם להתעניין בשירותים שהעסק שלך מספק.
עקביות - חשוב להיות עקבי ולעבוד בלוח זמנים מסודר.
גיוון - הגולשים משתעממים מהר ולכן כדאי תמיד לגוון בפוסטים ולהיות עדכני. להציע ללקוחות פוסטים אטרקטיביים מבחינת תוכן וויזואליות. 
אינטראקציה - אינטראקציה עם הקהל היא חשובה מאוד. הכרחי לפתח דו-שיח עם הקהל, לפנות אליו, לשאול לדעתו, לתת לו אפשרות לקחת חלק בהתנהלות המותג.

ניהול מדיה חברתית כולל בתוכו ניהול שוטף של הדף העסקי, החל מהקמת דף חדש או מיטוב דף קיים, עיצוב מתאים ומושך, כתיבת פוסטים מגוונים, הגברת מעורבות הגולשים בדף, ניהול קמפיינים פרסומיים, מענה מקצועי לתגובות גולשים ועוד.. והכל בשקיפות מול בית העסק.

אינסטגרם עסקי

האינסטגרם מהווה כיום את אחת הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר והפרסום בו הוא לא עניין של מה בכך. עסקים ומותגים רבים משתמשים בשיווק באינסטגרם כדי לקדם מוצרים או שירותים ולהגיע לקהל לקוחות חדש.

באינסטגרם שיעור המעורבות גבוה יחסית - פוסטים באינסטגרם מייצרים שיעור מעורבות פי 58 מבפייסבוק.

כדי שהפרסום יהיה מוצלח ויביא לתוצאות לא מספיק לפרסם תמונות יפות, חשוב לבנות זהות ויזואלית ייחודית ובולטת, כזאת שבכל פוסט יזהו את העסק, ובמקביל לנהל את קהילת העוקבים ולהגביר אצלם מעורבות.

פרסום באינסטגרם

ניתן לעשות פרסום ממומן גם באינסטגרם, וזה מומלץ בעיקר למותגים שפונים לקהל יעד צעיר. ניתן לפלח את קהל היעד באינסטגרם בצורה מדויקת לפי מין, גיל, מצב משפחתי, איזורים, תחומי עניין ועוד. עוד יתרון בפרסום באינסטגרם הוא העלויות - פרסום באינסטגרם משמעותית יותר זול מאשר בפייסבוק.

בין לקוחותינו

© כל הזכויות שמורות לבי קריאטיב - סטודיו לעיצוב גרפי, ניהול מדיה חברתית וקידום אתרים 

  • בי קריאטיב בפייסבוק
  • בי קריאטיב באינסטגרם
  • בי קריאטיב ביוטיוב
עיצוב באנר וניהול דף עסקי

ניהול שוטף לדף פייסבוק של עמותת אדם

Go to link